Thursday 21 March 2013

Mencari Jodoh apk Download

Mencari Jodoh apk
Mencari Jodoh apk

Current Version : 1.0
Requires Android : 2.1 and up
Category : Social
Size : 1.6M







Mencari Jodoh apk Description

Aplikasi Mencari Jodoh mengandungi ceramah dalam Bahasa Malaysia dan Indonesia mengenai topik Jodoh. Di samping itu ia juga menyediakan maklumat pasangan pilihan anda di luar sana yang sedang mencari pasangan yang berkenaan di hati melalui laman web pilihan.

Aplikasi ini bertujuan untuk memudahkan anda mengikuti ceramah-ceramah hebat mengenai topik Cari Jodoh dari YouTube. Sila pilih butang yang disediakan dan anda akan dipaparkan senarai video ceramah berkenaan. Klik pada episod yang anda mahukan dan hayati ceramah hebat kesukaan anda.

Pilih juga laman web untuk menjadi medan pencarian pasangan anda. Selamat mencuba!

Tag: Cari Jodoh, Laman Jodoh, Mencari Jodoh, Pilih Jodoh, Jodohku, Soal Jodoh, Ramalan Jodoh. Jodoh Pilihan

DISCLAIMER!!!!
Aplikasi ini bertujuan untuk memudahkan anda melayari pautan laman web untuk mencari bakal jodoh (pasangan) anda. Ia menyediakan pautan ke laman web pilihan dengan cara yang tersusun. Namun kami tidak bertanggungjawab terhadap sebarang isu cetak rompak, kerugian, kemalangan dan sebarang perkara yang memudaratkan di mana aplikasi ini hanya memberi pautan ke laman web yang diperolehi daripada DOMAIN AWAM seperti seadanya.

------------------------------------------------------
DISCLAIMER!!!!
This app just provides links to access the videos in an organized way and we are not responsible for any copyright issues as the app gives access to YOUTUBE videos and other links AVAILABLE ON PUBLIC DOMAIN as is.
------------------------------------------------------


Mencari Jodoh apk Videos





No comments:

Post a Comment